Kerbal Space Program od kilku buildów wstecz oferuje możliwość dodawania własnych rozszerzeń w postaci modów. Mody można podzielić na dwa sposoby:
- dodające części
- dodające funkcjonalności
Poniżej niepełna, choć stale uzupełniania lista modów wraz z przykładem zastosowań i linkami do pobrania ( tak oryginalnych wersji jak i modyfikacji modów ). Na liście tej dostępne są mody których używam. Część z modów korzysta z opisów wykonanych dla ich starszych wersji ( z KSP 0.20.2 ).
Mody dodające częsci:
- PorkWorks – Habitat
- RLA_Stockalike
- RLA_PowerGeneration
- FASA 3.60
- KW Rocketry v2.5.6b
- KSPX v0.2.5
- TAC Selfdestruct
- TAL Spherical & Toroidal Pack 3.1
- NovaPunch 2
- AIES 1.4.3
- American Pack
- FTmN Atomic Rockets v2.3
Mody dodające funkcjonalności:
- FuseBox
- Deadly Reentry v4.2
- RemoteTech2 1.3.3
- MJeb 2.1.1
- KAS 4.5
- asmi LifeSupport 1.0.15
- Alternate Resource Panel
- Alarm Clock
- KerbalJoint Reinforcement
- NuclearFuel
Podstawowa wersja KSP ( aktualnie 0.23 ) poza możliwością budowania i bawienia się ‚rakietami’ nie daje prawie nic. Zabawa staje się mało wymagająca. I tu z pomocą przychodzą modyfikacje. Zmiany jakie zostały wprowadzone w mojej wersji modów opisałem tak w modach ( każdy osobno ) jak i w całości w dziale Konfiguracja.
Archiwalne mody opisane są tutaj: mody 0.20.2
Dodaj komentarz