Gdzie rozgrywa się cała akcja:
- Sprzęt: Dell M6800, CPU – i7-4800MQ 3.7 GHz, RAM – 16 GB DDR3L, GPU – FirePro M6100, SSD 256 GB ( system ) + SSHD 500 GB ( data ) + reszta ( 3500 GB dane/backup/work ), Windows 7 64bit Prof.
Po co mody:
- Kerbal Space Program w podstawowej wersji nie oferuje:
- obsługi załogi od strony funkcji życiowych – stąd mody odpowiadające za to
- komputerów pokładowych, odpowiednich statystyk i co tu ukrywać – lata się na oko – stąd MJeb, VOID i Protractor
- oferuje naprawdę ubogą ilość podzespołów – stąd dodawane co jakiś czas nowe mody z modułami. Staram się dbać o to, aby mody były odpowiednio zbalansowane, jeśli takie nie są wprowadzam odpowiednie poprawki
- systemu komunikacji. Brak systemu komunikacji zbytnio uprościł całą rozgrywkę. Po dodaniu RemoteTech gra nabiera zupełnie nowego ‚smaku’.
W związku z ciągłym rozwojem gry czasami zmuszony jestem do ponownego rozpoczynania całego scenariusza. Następuje to w wyniku dużych zmian jakie wprowadzane są przez twórców gry ( np. przejście z 0.20 na 0.21 zmieniające większość z save’ów ).
Dodaj komentarz